AnsweredAssumed Answered

Disadvantages to access PIVISION from Internet Explorer.

Question asked by jrgonzalezo on Jul 24, 2019

***Inconvenientes para accesar PIVISION desde Internet Explorer.******

Hola Amigos.

Recientemente, actualizamos el Certificado de mi sitio PI Vision por un certificado seguro (SSL).

Ahora cuando trato de accesar la url por Internet Explorer, el sitio me pide autenticacion. Ingreso y confirmo mis credenciales de red, pero el IE me retorna nuevamente a la ventana que solicita usuario y contraseña. hago este proceso mas de 3 veces, hasta que me retorna el error:

Not Authorized
HTTP Error 401. The requested resource requires user authentication.

Pero si intento el ingreso por Google Chrome, a traves de la url segura, por este navegador, si me permite el acceso al Pi Vision.

¿que podria estar restringiendo en Internet Explorer el acceso a mi PI VISION?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

***Disadvantages to access PIVISION from Internet Explorer.**

Hello friends.

Recently, we updated the Certificate of my PI Vision site for a secure certificate (SSL).

Now when I try to access the URL through Internet Explorer, the site asks me for authentication. I enter and confirm my network credentials, but IE returns me again to the window requesting username and password. I do this process more than 3 times, until the error returns:

Not Authorized
HTTP Error 401. The requested resource requires user authentication.

But if I try to enter through Google Chrome, through the secure url, through this browser, if I can access the Pi Vision.

What could be restricting access to my PI VISION in Internet Explorer?

Outcomes